29 Haziran 2009 Pazartesi

SENİN TARZIN NE?


Metallica herkes gibi benimde yaşamımı değiştiren grup oldu.ilk olarak abimin getirdiği cd leri müzik setine takıp bangır bangır çaldığında uyuz oluyordum.kafa bir dünya evde dolaşıyorduk beyin pörtlemesinden gidiceğimi düşünüyodum.ama sega ataride sonic oynarken metallica çaldığında performansımın 2 kat daha arttığını anladım ve sempati duymaya onları anlamaya çalıştım ve sonunda içten içe sevdiğimi anladım.tabi metallica kesmemeye başladı çünkü sonic teki bölümlerde zorlaşmaya başlamıştı.sonradan abim bir kaç takviye grupla yardımcı oldu...ve böylece rock dünyasına girişim böle oldu.gerçi şu anda daha sakin şarkılar dinliyorum.en sert i the white stripes arada coşup dahada ileri gittiğim oluyor tabikide :D
he bu arada aslında metallica önceside vardır.babamın nerden aldığını bilmediğim eski walkkman e elimdeki tek queen kasedini takıp saatlerce dinlerdim.halada aynı şarkıları dinlerim nedense bana ayrı bir tat verir queen...

müslüm gürses dinlemedikmi? tabikide babayıda dinledik...her ne kadar zorla olsada :D
(sağolsun kankam alican geceleri radyoyu açıp çok dinletti :D istemeye istemeye... )

6 yorum:

  1. lan ben bi turlu o metallica dinleyen bon jovi hayranı tiplerden olmadım endense salak gibi karşı çıktım o yaşımda yabancı müziğe, karşı atak oalrak turkçe popa sarıldım geç keşfettim ben bu guzellikleri. ama şu var mesela senle yanımıza bir igüzel biri çirkin 2 tane hatun alıp canlı muziğe gitsek ben 90lar popu çok iyi bildiğim için guze lkız benım oalcak sen metallica flaan fılan derken gece bitince çirkin kızı evıne bırakacaksın bak ben soyelmıyorum neyapacağımı analdın sen ahahahaha

    lan serkan ben erkek blogger lara uyuz olurdum benım blogger kızlarımı çalıyorlar diye ama senı sevdim lan, kardeş olak biz olurmu, eğer ok diyorsan ben bıleğimi keserim kendı bulaşıcı mıkropalrımı sana da geçiririm kan kardeşi olduk biz anee demek adına, evet bunu yaparım seko

    YanıtlaSil
  2. sen kımsınkı ya :D anlamadım

    YanıtlaSil
  3. ayrıca 90 lar popu bende ıyı bılırım :D

    YanıtlaSil
  4. anlamazsın tabı kım olduumu yanlıişlıla eski account umla gırınce ve bunu fark etmeden yorum yapınca nevrın doner senır serkan:)

    YanıtlaSil
  5. olum cırkın mırkın onlada ıdare etmesını bılırız :D bızım bakkal vardı o derdı delik olsunda nasıl oldugu onemlı degıl derdı :D :D

    YanıtlaSil
  6. ohooo sekocan ım sende hala bakkal zıhnıyetınde devam edersen olmaz be abi, yenılıkçı oalcaksın mesela dıyeceksın kı çirkini evine bırakıp rus çağıracma eve diyecen her halıkarda asıl kazanan sen oalcaksın:))

    YanıtlaSil