8 Temmuz 2009 Çarşamba

HAYALİ KIZ



onu okumaya sekizinci sınıfta başladım.liseye basşladığımda okumaya devam ettim.belkide bütün ilişkilerimde başarısız olmamın nedeni odur.hep onun gibi birisini canlandırdım aklımda,büyüdük ama hala o tip kızların peşinde koşuyorum,nedense uysal bir kızla yapamıycağımı düşünüyorum.
psikoloğa gidip çocukluğuma inmesinimi istesem.ayrıca bu çocukluk psikolojisine inmek ne demek ya :D dünyanın merkezine yolculuk gibi birşey heraldi :D
çocukluğumla iligili bir sürü şey saklarım ben mesela cüppeli hoca nında belirttiği gibi barbie bebekler tahrik edici oluyormuş :D
hep barbie bebeklerin kıyafetlerini çıkarırdım.şimdide mümkün olduğunca gerçeklerini:D

neyse hilal'e gelelim.kenan yarar büyük ihtimalle lise yıllarındaki ulaşamadığı fıstık gibi kızı hayal edip çizmiştir.o bile çizdiği karaktere aşıktır kesin.
düşününce biryandan böle bir kızla olmak sakıncalı heran herşey olabilir.kafası atarsa kafanı uçurur.yada kafana boynuzu takar :D
ki;şeytanın oğlunu fazlasıyla zorladığına göre bize neler yapar
neyse bundan sonra, birazda uysal kızlarla şansımı deniyim

2 yorum:

  1. lan birader ne ayaksın sen le başlayan bir cumle kurmasak varlığından nasıl haber dar olacaz serkan? hıı hadı tell me!!

    yaşıyorsan 3 kere tahtaya vur

    YanıtlaSil
  2. olum 2 aydır nevsehırdeyım :D nete gıremedım ama bundan sonra gırcem netı buraya tasıycam merak etme yazcak konu cok :d

    YanıtlaSil