2 Ekim 2009 Cuma

YAŞAM KAYNAĞI BÖCEKLER





2.5 aydır ıkamet ettiğim nevşehirde(halada nevşehirdeyim :D ) garip garip olaylar geçti başımdan...ama genelde burda yaşıyan böceklerin fotoğraflarını çekmeyi yeğledim :D aq ne biçim kelime bu ya...basbaya burda kafayı sıyırdım böceklere sardım.tıpkı lıse 1 de yine burda uzun bir süre kalıp örümcek beslediğim gibi.:D şehrin o kalabalık heyecanlı,stresli yaşantısına alışmış bir insanı buraya koyarsan böle olur işte :D
nah buda ikinci böceğimiz genelde bunlardan dolaşıyor ne bulsalar yiyolar.bok böceği olmasından şüpheleniyorum.salçayı çok seviyor.toprakta yaşıyor,uçamıyor,ama camdan aşağı atarsan cok şekil düşüyor :D





pardon ilk arkadaşı tanıtmadık kendisi genelde akşamları çıkıyor ortaya ışığa gelen yüzlerce böcek çeşidinden sadece birisi ben ona gizemli böcek diyorum.çünkü ser veriyor sır vermiyor.kayıp genelde:D


nah bu arkadaşı herkes bilir bildiğimiz çekirge bu aralar hava soğuk sesi soluğu çıkmıyor.bir ara mutfaga dadanmıstı,fırının arkasına pusu kurmus orda pinekliyordu.bizde nasılsa dısardan gelıyor ses dıye pek zıklemıyoduk:D








son bomba bu arkadası sadece bır kere gordum ılk gordugumde merdıvendeydı hemen resmını cektım.böle küçük göründüğüne bakmayın ceviz büyüklüğünde:D daha sonra merdivenden yukarı tırmanmış ıkıncı kata cıkmıs.en sonda ayakkabıma gırmıs.bunu farkettıgımde huzurevinin ıftar yemegındeydım ılk baslarda tas sanmıstım ama ayagımın ucundakı tas hareket edıyordu:D bu nadıde parca en bı dede tarafından yere desen amaclı kullanılıyordu:D portlemıstı yanı...


ayrıca resmını cekmedıgım bı bocek varkı bu evın heryerınden cıkabılır.hatta sacınızın ıcınden bıle :D yanı tam bır basbelası :D

1 yorum:

  1. gözlerım yollarda kaldı sekocanın yaw, nevşehir fala nne ayaksın goçum sen desem en angaralı şivemle negzel olur diğmi?

    o diğilde benım blog a bak artık sterıl hayat surmeye başaldım insan ne hızl ıdeğişiyor 2.5 ayda demekki.

    bocek mocek boş işler bunlar:p

    YanıtlaSil